Kalendarz

detektyw-fizjoterapia-fizjo-sportFizjoterapia jest niezwykle skutecznym sposobem na: odzyskanie zdrowia i pełną sprawność w przypadku kontuzji, zmniejszenie dolegliwości bólowych (rwa kulszowa, chroniczne bóle kręgosłupa, bóle głowy), odtworzenie poprawnych wzorców ruchowych, zmniejszenie deficytów ruchowych. Nic więc dziwnego, że wiele pacjentów poszukuje wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie im pomóc. Wielu pacjentów pomimo wyeliminowania dolegliwości bólowych podczas rehabilitacji, po kilku tygodniach, miesiącach wraca do lekarza skarżąc się na nawrót objawów. Wynika to z tego, że często stosowane jest leczenie objawowe, zamiast leczenia przyczynowego. Wiele dolegliwości jest następstwem aktywności ruchowej (powstaje podczas jakiegoś ruchu, lub jest jego następstwem) lub nieprawidłową pozycją spoczynkową. Brak dolegliwości bólowych nie decyduje o zakończeniu rehabilitacji. Funkcjonalna terapia czasem wymaga kilku tygodni, a nawet miesięcy systematycznej pracy ze strony pacjenta i fizjoterapeuty.

Kursy i szkolenia fizjoterapia
Akredytacja szkoleń